UPOZORNĚNÍ!!! nezodpovídám za žádné vzniklé škody.
Co je potřeba na výměnu topení
1,topení z felicie i s ovladačem ( 400-600 Kč )
2,rychlospojky, čokoláda( do 50 Kč )
3,popřípadě chladící kapalinu pro dolití ( 90 Kč )
Celkem ........................540-740 Kč
2,rychlospojky, čokoláda( do 50 Kč )
3,popřípadě chladící kapalinu pro dolití ( 90 Kč )
Celkem ........................540-740 Kč
1, Demontují se šrouby ze strany středového panelu pro lepší přístup i levého panelu přístrojové desky a panely se odejmou. Nebojte se konektory odpojit nedá se to splést, ale pokud máte přední mlhovky tak ty už jdou prohodit za zadní. Kryt v dolní části mezi panely s tlačítky vysuneme směrem k sobě a směrem na horu kryt vyndáme. Demontují se tři příslušné šrouby panelu přístrojového štítu a panel se odejme. Pro uvolnění ovládacího panelu topení je potřeba vyšroubovat 2 šrouby držící panel shora, vzadu k němu bývá přišroubován ještě popelník. Panel vysunem a odpojíme táhla. | |
2, Ten kdo má v motorovém prostoru rozpěrnou tyč mezi tlumiče bude jí muset demontovat aby bylo možné topení vysunout. Pro získání lepšího přístupu k topení je vhodné demontovat akumulátor z vozu. Odpojíme přívodní hadice a také přívodní konektor. Po vyšroubování 2 matic držících topení z každé strany jednu můžeme topení i s ovládacím panelem vysunout, u některých typů filtrboxu se musel sundat i samotný filtrbox. | |
3, Před montáží topeního z Felicie obě topení porovnáme protože u topení z Favorita se horní klapka pouze sklápí a u topení z Felície se překlápí a proto vyřízneme příslušný kus do střední příčky na hoře ve vzduchovém kanále.
4, Po této úpravě je možné namontovat topení z Felicie. Po zandaní topení připevníme pomocí dvou matic pod pravou vložíme kostřící kabel od stěračů. Připojíme zpět hadice, zapojíme elektriku a dolijeme chladící kapalinu. | |
V interiéru usadíme panel od topení a přišroubujeme. Teď zbývá zadělat zpět přístrojovou desku opačným postupem a máme hotovo. |